Verzendbeleid

Laatst bijgewerkt: 07/02/2024

Bedankt voor je interesse in onze webshop voor gepersonaliseerde kleding. Hieronder vindt u ons verzendbeleid, waarin we uitleggen hoe we omgaan met de verzending van uw gepersonaliseerde kleding binnen België. Lees dit beleid aandachtig door voordat u een bestelling plaatst. Door een bestelling te plaatsen, gaat u akkoord met dit verzendbeleid.

1. Verwerkingstijd

a. Onze gepersonaliseerde kleding wordt op bestelling gemaakt. We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verwerken, maar houd rekening met een verwerkingstijd van 14 dagen na het plaatsen van je bestelling en het ontvangen van je betaling.

b. De verwerkingstijd kan variëren afhankelijk van het type en de complexiteit van de gepersonaliseerde kleding. We houden je op de hoogte van de geschatte verzenddatum nadat je je bestelling hebt geplaatst.

2. Verzending binnen België

a. We verzenden onze gepersonaliseerde kleding alleen binnen België. Neem voor verzending naar andere landen contact met ons op voor meer informatie.

b. De verzendmethode en -kosten worden vermeld tijdens het bestelproces.

3. Geschatte levertijd

a. De geschatte levertijd voor verzending binnen België varieert afhankelijk van je locatie en de gekozen verzendmethode. Houd er rekening mee dat leveringsdata schattingen zijn en geen gegarandeerde leveringsdata.

b. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen in de levering veroorzaakt door overmacht, logistieke problemen of andere onvoorziene omstandigheden buiten onze controle.

4. Verzendkosten

a. De verzendkosten voor levering binnen België worden duidelijk vermeld tijdens het bestelproces. Deze kosten zijn afhankelijk van je locatie en de gekozen verzendmethode.

5. Verzendbevestiging en tracking

a. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging via e-mail.

b. Traceerinformatie is mogelijk niet beschikbaar voor standaardverzending binnen België. Als je hebt gekozen voor speciale verzendopties, ontvang je in de verzendbevestiging traceerinformatie.

6. Ontvangst van de bestelling

a. Controleer de inhoud van je bestelling onmiddellijk na ontvangst op zichtbare schade.

b. Als je schade of defecten opmerkt, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op en stuur ons foto’s van de beschadigde artikelen. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen.

7. Niet-geleverde zendingen

a. Als een zending om welke reden dan ook niet kan worden afgeleverd en naar ons wordt teruggestuurd, nemen we contact met je op om de volgende stappen te bespreken.

b. We behouden ons het recht voor om extra verzendkosten in rekening te brengen voor niet-bezorgde zendingen die opnieuw moeten worden verzonden.

8. Contact 

Voor vragen of opmerkingen over ons verzendbeleid kunt u contact met ons opnemen via info@blacksheepbelgium.be.

Scroll naar boven